Every little thing that i do reminds me of all the memories i had with you, so i wont stop crying i will stop lying, because there is not a thing that i do that doesn't keep me runnin' right back to you. ♥

Hej, sitter och lyssnar på musik och har skit tråkigt väntar på att Emely ska svara men det tar typ hundra jag får sitta här framför datan som en ruttan bannan.. Ne men tänkte faktisk åka in till älskling eftersom han har feber, och är sjuk blabla men orkar så han får komma hit om han orkar och sjuka sig i min säng, hihi memenmen har fortfarande inga bilder så bloggar nog utan några dagar eller så tar jag gamla och nu får det bli två gamla bilder. 
Jag och Mathilda, Saknar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0