I love you ..

Hej! Ligger hemma hos Emely ska snart till Konsum och sen ska jag hem, aa idag har jag varit i skolan.. Såklart det var väl okej kul sen efter skolan gick jag hem till Stefan för skulle hämta en sak men jag decka typ sen så decka han också för. Jag decka så vi låg och sov sen kom Emely. Och väckte mig och sen kom Hugo och väckte Stefan sen drog vi hem till Hugo och sen drog vi till Emely aa men jag hade kul! Puss har Baand tänk på Loi idag Asså det är hemskt på mycket jag saknar honom Asså jag dör jag klarar mig inte utan honom :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoo snygging! du har lite frågot på blogresponse.. om du nu inte har märkt det.. ;) <3 <3 <3 <3

2012-03-23 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0