I Got a hangover woooooaaaahhhoo

Tja, skjult rolig fest igår ! Okej ska berätta ALLT som hände och va jag kommer ihåg hahha! Okej det började med att jag och mina kompisar tog några shots chots eller Vafan det heter men Asså ett litet glas med "små blå" sen klunkar man aja skit samma fyra sånna tog vi sen så liksom Asså jag drack typ vodka och allt möjligt efter så jag blev as full, sen så typ gick jag runt och kallade en som heter Gudny som jag inte känner för älskling och min bästavän samma sak med en som heter Kamilla min bror var på samma fest så det var typ helt fail, jag och han blev typ skit fulla först! Åh Gud sen så typ gick vi runt dansade och sen så Går jag efter Loi hela tiden och blablabla Asså jag var ju skit full så aa sen så typ sa han om du får en puss går du och lägger dig då , ja det gör jag sa jag typ elle något kommer inte ihåg sen så pussades vi lite och sen gick jag och la mig svin full men aa sov inte började tänka på min svin överdrivna fulla bror som jag inte hade sett få senare på kvällen så jag går till Loi och frågar vart fan han är, och asså han sat i en soffa och jag ba satte mig på han och började skrika vart fan min bror va , och jag gick runt i hela huset och typ hade panik och kunde inte Andas så bra och mitt hjärta dunkade jätte snabbt så ville att min bror skulle komma så jag var rädd så jag gick ut och va fortfarande full och typ bara gick och skrek på han och allt möjligt jag skrev också Asså bara skrek för jag hade panik sen kommer en massa ut och jag grät inte då dom ba börja prata och typ ba Vafan håller du på med och typ gå in igen sen brast jag ihop och började gråta och skrek går FUCKING igen stans utan jag vet vart fan min bror är och Asså grät as mycket och min mamma ringde min kompis och ba ronron Asså min bror han svarar inte på sin telefon och allt möjligt och hon ringde och ba han ringa mig sa mamma då jag slet mobilen ur Maya och grät och sa vart fan är han sen kommer folk och ba han är på sitt jobb kommer jag ihåg att han sa. Sa typ folk till mig och lugnade ner mig då då, och sen så börjar en som heter Joel dricka as mycket han hade två vodka flaskor i händerna och drack heeeela tiden av dom och han blev skit full och han ba gick ut, och jag gick med, med en påse i handen sen så ramlar han ner och det var typ 10 trappsteg och allt möjligt Omg sen var han en meter ifrån och bli påkörd av en taxi Asså shit, och liksom grannen mitt imot typ festade och var fulla, så dom liksom pratade med mig Joel och Loi för som andra inne ville inte släppa in oss sp grannen pratade med Joel som var helt borta har aldrig mött en som var så full som han va och är 17 gamla gubbar har jag sett men aja sen så typ fick jag damp och skrek på dom fulls gubbarna som också festade och sen kom Loi och knuffade skit hårt på mig typ 4 gånger så jag ramla och slog huvudet som dock gjorde skit ont, och jag började typ gråta för det gjorde ont, Asså inte huvudet men Asså inuti mig Asså att en jag älskar knuffar mig och skriker på mig typ massa svär ord kan inte beskriva hur ont det gjorde i mig och han hållde på men massa tjejer och fick typ damp och ville gråta hela tiden fyfan vilken kväll jag och Loi bråkade heeeela kvällen heeeela tiden, en av dom värsta dagarna i mitt liv men ändå skiiit. Rolig natt / kväll och nu äre fest på fredag igen wuuuhuuu!!!! Hahha skriver mera om festen sen om jag kommer på mer has puss om det är stav fel får ni själv lista ut vad det ska stå ! Nu kommere lite bilder från festen som jag inte har tagit eller några men massa killar tog min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0