Nytt

Hej, Linnea Har fixat min blogg lite! är sjukt nöjd. Puuuss älskling ♥ 
-
Just nu sitter jag och kollar på Tv, ska snart gå och lägga mig fast jag inte är trött har sovit hela dagen idag efter skolanför jag inte sov något igår PÅGRUND AV EN VISS PERSON! men jaja. Imorgon åker jag nog in till stan, Ska köpa avslutningsklänning och bröllups klänning som är dagen efter men asså Pappa är ju ute på båten och jobbar och kommer hem d. 14 då är skolavslutningen så den missar han plus han skulle typ betala klänningen och skorna men nu får jag betala själv men jag har inga fucking pengar pga jävla mamma inte har skickat den här månaden! ÅHHHHHHHHHHH tänker fan gå dit i mjukis kläder typ.. Ne men fml! men pappa ringer imorgon så då får vi se vad som händer, Goodnight suneshines sweet dreams •

- jag nu och för ett år nästan två år sen.

Skildnad? :O
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw vad söt du vaar!!! fast du var lite rundare i ansiktet! söööööötis

2012-06-05 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0