Jag saknar dig

Hej, ligger i markos säng och är död haha är sp jävla trött! Igår va jag på puma med Emely och Stefan var också med en liten stund sen drog han, sen satt vi där och chillchillade aa sen träffade jag den underbara liiiiinneeeaa och Pablo, sen typ va vi med dom lite sen kom Stefan och då drog vi till busstationen och tog bussen till klinte, och när vi var framme gick vi hem till mig tog mina p-piller gick på toa efter det drog vi hem till Marko och typ somna direkt haha! Det var då igår Osvosv är trött orkar inte blogga mer puss

Kommentarer
Postat av: Linnea Karlsson

DU ÄR UNDERBAR! <<3<3<3<3

2012-06-03 @ 16:39:13
URL: http://jagheterlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0