Husvagnen

Hej, ligger i husvagnen och halv sover ska nog snart träffen och träffa Niklas om vi orkar idag efter skolan var jag i stan med Sara och Emely kollade runt lite sen tog som bussen hem 18.25 och jag stannade och va lite med friends, mysigt vare! Och när jag tog bussen hem (21.45) så var det as fulla ungdomar på bussen som satt och pratade med mig och skrek jag ba men vafan är det här nej men hahaha skit kul sen decka en av killarna framför mig i bussen Asså hahahahah. Fett kul! Och btw när jag var i stan fick jag fett ont i örat Asså verkligen skit ont och när jag kom hem asså känner ingenting på det högra örat Asså sjukt läskigt och hör ingenting på det heller :'( men tog två alvedoner så smärtan gick bort men känner fortfarande ingenting men aja. Nu ska vi Chilla snacka nog gå in och äta sen drar vi nog till Niklas, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0