Helgen

Hej, förlåt för jag inte har bloggat på jätte länge eller aa några dagar men ja i alla fall i fredags var jag i stan med massa kompisar på öster och hade kulkul, sen missade jag bussen så fick skjuts hem till Marko säger inte av vilka. Men i alla fall så när jag kom hem till Marko kollade jag på min mobil och skärmen är spräckt. Fml! Började gråta, Marko hade varit i Sthlm i 3 dagar sp bi snackade om vad han hade gjort och allt drama som hände under kvällen i stan kan tyvärr inte ta upp det för det är ganska privat.. Även fast typ alla vet men tar ändå inte upp det, aa sen dagen efter tog jag bussen ut till min älskling liiiiiiza! Har saknat henne fett mycket! Först chillade vi typ sen lagade vi mat. (tacos) skit gott! Sen tog vi fram allt godis chips morötter gurka dip och jordgubbar och coola såklart och tjockade i oss medans vi gjorde svar till min frågestund men vi glömde lägga upp det och det ligger på hennes mobil men vi får se hur vi gör. Sen gick vi ut och tog masa bilder, hähä dom kommer ut någon gång sen. Men nu ska jag dra ut puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaa julia! framsteg, du har bloggat OCH gjort frågestunden! wow, jiippi

2012-06-11 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0