Avslutning, imorgon Liza

Hej! Förlåt har inte orkat blogga men kan berätta lite från onsdags aa i onsdags, vafan gjorde jag då? Kommer inte ihåg men i alla fall så gick jag ut och skulle röka och träffa en person säger inte vem men aa, gick ut typ lite innan tolv och gick in vid lite över ett.. Det var jätte mysigt och kul! Sen dagen efter vart jag trött! Och det var skolavslutning duktigt! Men aaaaaaaaa efter skolavslutningen gick jag hem sen ut bada på hamnen sen hem sen ut träffa Mathilde sen inget mer, typ idag har jag varit i stan men babbbaaa och farmor och kollar på möbler osv sen har jag varit hemma hela dagen och haft sjukt tråkigt.. Aa imorgon skulle jag på bröllop men skiter i det pga privata saker så det blir bästa Liza i stället ska upp fett tidigt imorgon och kolla på hennes avslutning haha, såååå godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0