Tråkig dag.

Hej, har ni haft roligt idag eller? Det har fan inte jag eller jo lite men inte mycket alls.. Har varit med Jonte Michelle Liza och Emely idag hemma hos Jonte, dunka massa musik. Mest Alex's (youngB) musik typ -.- ska gå och lägga mig snart. Kommer Inte kunna somna men får väl försöka. Ska upp imorgon bitti ska till NA-möte med Michelle och Jonte. Asså ska bara följa med, aa sen efter det ska jag till socmöte. Så aa bloggar nog när jag vaknar, sen imorgon ikväll. Kanske video bloggar får se om jag har ork i fingrarna eller inte haha! Godnatt, peaceout

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bara för skön alltså. haha ''om jaghar ork i fringrarna''LOL juliiiiiiiiiiiiiiiaaa

2012-07-29 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0