Min födelsedag

Okej på min födelsedag, när kl var över tolv va jag med Michelle Anton och Emely och dom sjöng till mig. Sen efter det träffade vi typ alla klintebo och dom sjöng för mig precis utanför min farmor och dom verkligen skrek. Jag ba yeeeesss haha när dom sjöng stog Alex på sin balkong foreveralone och sjöng också haha. Sen typ kl 4 på morgonen va jag med Chrille Calinoo Alex Michelle Anton och Emely, haha hela Hassela känns det som men nej. Dom sjöng också, som ni ser i videon! Sen alla gick alla hem.. Typ aa eller nej men Skitsamma.. Sen vaknade jag typ kl 1, 2 på dagen och klädde på mig ringde Anton blabla gick och väckte Michelle! Sen så åkte vi in till stan och Chilla lite jätte mysigt hade vi! Och köpte alkohol.. Kan lika gärna skriva det för blev busted ändå. Aa men i alla fall, så köpte vi alkohol och sen när vi kom till klinte kommer inte ihåg vad vi gjorde chillade hemma hos Michelle sen blev kl över 12 och då är det ju inte min födelsedag men vi sa såhär "min födelsedag är slut när jag har gått och lagt mig och vaknar" då var min födelsedag slut. Sen så söp jag Alex Michelle och Anton. Och ALLA blev busted men kul hade vi i alla fall, så aa Michelle kom hem igår från utlyft, och Alex vettejfan om han ens kommer hem.. Så aa min "födelsedag" slöt i alla fall dårligt. Men jajajjajajajaja skit saaaaammma! Det var typ min födelsedag Asså den var skit rolig det är bara så svårt och förklara.. Men aa sen så blev jag ju busted och pappa blev skitsur osv så han skickade mig till Fårö med Liza Asså jag ville inuti men utanpå ba NEEEJ JAG VILL INTEEE men jag var ju Bakis så man fattar ju nästan jag inte ville så jag blev utskickad och åkte till Fårö i 4 dagar.. Men YOLO haha puss - Tog typ inga bilder alls! Tog bara dom här wtf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0