Fårö

Aa på Fårö var det fett tråkigt. Ibland hade faktisk ganska kul ändå! Var ju där med bästavän så! Vi typ bada sola tog bilder åt gick på toa rökte duscha sov. Gick till affären 2km Fml. Men aa det var typ det vi gjorde dom 4 dagarna Hahahah, det finns inte så mycket och säga om Fårö men vi har tagit över 632 bilder, så det blir nog en jäääävligt stor bildbomb snart. När jag får tag i bilderna haha kan ju lägga upp dom jag har så länge hihi peaceout! - juuuuste! Så jävla fail, Alex tröja ligger hemma hos mig en vitstickad tröja eller tjocktröja typ och har typ en likadan så trodde att det var min som låg på golvet, Så jag ba tog den och la ner den för jag inte hade något annat varmt sen va när jag öppnar väskan så stinker och seriöst luktar Alex över hela min väska och kläder och allt. Så jag ba kollar igenom väskan så hade jag tagit med mig Alex tröja jag ba fuuuuuck typ haha så haha gick runt med Alex tröja på Fårö.. Pinsamt, skämms, Gud. Den var varm i alla fall :) haha peeeeaceout bitcheeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0