Godmorgon

Godmorgon alla! Har inte bloggat på ett tag för att min mobil fuckar så jävla mycket och tog aldrig med min data. Så den ligger i danmark haha! Ska typ ligga i sängen en halv timme till! Varmt och skönt hihi, sen skolan.. Som jag verkligen inte orkar. Saknar loi :'( och stör mig så jävla mycket på folk som säger han är kines och är ful och en risplockare allt möjligt för Asså han är inte det och varför fan ska ni bry er huvudsaken är väl jag jag gillar han? Nu känner ju inte ens han, så jävla jobbigt att höra på varje dag!! När man får en kille.. Som man älskar, (och saknar sjukt mycket) sen kommer massa folk och säger massa piss Asså.. Aja men ska ligga vidare i sängen sen göra mig i ordning. - världens söta kattunge på bilden <3 (Markos mammas <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0