Äckel

Du din jävla.... Aa Ska inte svära nu och inte dampa loss heller, Asså om tror att jag skulle bry mig om du läser min blogg eller inte så tro om skit i och läs den? Gjorde faktisk en blogg för att skriva av mig? Inte för att någon skulle läsa den bara vänner osv? Och för det första, är du typ feg eller skriver massa skit som du kan peta upp i arslet och du skriver inte ens vem du är? Gud.. Och för det andra Loi har inte ett skit med det här och göra, och en sak du borde veta och alla andra JAG BRYR MIG INTE ETT PISSSSS OM ERA ÅSIKTER OM LOI, JAG ÄLSKAR HAN OCH DET KOMMER INTE ÄNDRAS PÅ GRUND AV NÅGON JÄVLA KOMMENTAR SOM EN ANONYM HAR SKRIVIT! Och han är fan inte en risplockare kom till mig och prata om att han är en risplockare och att han är ful kom till mig så ska jag förklara att ni inte ska skriva så, speciellt inte över min blogg? Väx upp, för ni känner inte han. Hejdå "läsare som tröttnat" du kan slicka dig i anus sen sticka från min blogg om du inte vill läsa den, tack för att du har läst innan puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0