Åhh..

Asså det dampar det förra inlägget om dans gjorde jag egentligen i lördags men såklart kom det inte upp så ändrade lite ord och så men har varit i stan och shoppat lite kommer bilder sen! Igår va jag med Marko hos han med Emely och i fredags till lördagen innan dansen va jag med Nellie hos henne, mockade häst skit. Eller hur man stavar det och sen efter det gick jag hem och träffade Nellie igen senare sen skulle jag ta bussen men det hände icke, sen va vi uppe hos Mathilde sen så blev det lite bråk för några saker jag inte tänker ta upp på bloggen och vi skulle sova där och så Asså jag Nellie och några andra, så ja jag sov hos Marko.. Mysigt vare! Låter fel men jag såg as rolig film och han spelade det kallar jag mys, eller mys för mig Hähä men nu sitter jag och försöker få tag på mamma häjdå ! Asså den där bilden med strippa osv jag var sur på loi och han kan min kod så han satt och skrev med sig själv så där fett gulligt hahha! Och han låtsades verkligen som det var jag haha jävla tönt han är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0