Sorry!

Hej! han inte bloggat på ett tag för jag har inte haft tillgång till internett! För har ju kontantkort nu och det funkar fan inte åhh.. men i alla fall så har jag flyttat till Lina nu, trivs faktisk här känner mig lung, inga beskymmer. gråter mig inte till sömns längre.. Känns helt underbart aldrig haft denna känslan förrut, fast idag bröt jag ihop lite påväg hem till Emely hade träffat en som står mig riktigt nära och personen sa att han skulle flytta. Tror nästan aldrig jag har varit såhär ledsen han var något av det endaste jag hade kvar som jag verkligen VERKLIGEN brydde mig om.. så mår lite kasst dock. Men har klarat mig genom mycket så klarar mig nog genom det här också. Hoppas jag, men ska nog ta lite bilder på rummet och typ aa överföra några bilder till datan sen så jävlar ska det blir bildbomb hihi puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah bildbomd!

Svar: Skrev i ett annat inlägg att det inte blir något så det går inte och överföra med när jag har wi-fi på min iphone så det första jag gör är och lägga upp ALLA bilder! PUSS
julia pagador

2012-08-22 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0