Jag har världens bästa storebror

Du finns alltid för mig! Dygnet runt, vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig.
Du ställer alltid upp, vad det än är, vet att jag har gjort dig besviken osv. Den senaste tiden och
ångrar det. Ångrar att jag inte lyssnade på dig från första början! Fan att jag inte gjorde det
skulle ha lyssnat på dig och Marko.. Men gjort är gjort och ångrar, men ändå
så står du vid min sida? Jag förstår inte? Hur har jag hittat än sån bra vän, eller vän?
Bror som du. Skulle aldrig kunna önska mig något mer än en bror som du! Visst vi har
bråkat lite då och då men det är så syskon är Ellerhur? Du är världens bästa i hela världen!
Hoppas du vet det? Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig, du är hela värld. Utan dig
är jag inget, klarar mig inte utan dig.
Jag älskar dig mest av allt världens bästa bror
Stefan Ilic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0