i dont wanna go back to that place, noway

Hej! har haft en as bra dag! förutom skolan då men aja. 
efter skolan så drog jag hem till Lina, eller han bara in och lämna väskan sen drog jag
ut med Kirstie och skulle hämta Jessie hennes lilla syster på dagis, sen gick jag och träffa
Simone, och vi gick hem till Lina en stund, chillade lite här sen ringde Caaaarl, pratade med han
i typ en halvtimme medans dom drog till en annan Simone och Emely. Sen drog jag och Simone till Kollek
och skulle äta, blev helt okej gott denna gången annars brukar de vara ursch. 
Sen skulle jag hämta Zolo och gå ut och gå med han, Jonathans hund, men jag och Simone glömde det
såklart så vi gick till Eken haha, men sen skicka Lina ett sms ''har du tagit Zolo'' jag ba fuuuuuck...
såååå gick och hämtade han, och medans vi var ute och gick träffade vi Maaathilde, och Kirstie en liten stund, 
sen har jag bara varit hos Emely restan av kvällen!
GOOOOOOOOOOOOOOOODNATTTTTTTT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0