HOME SWEET HOME..

Nej det där kändes fel asså, home sweet home? hmm, vet inte riktitgt nej men i alla fall så flyttade jag tillbaka hit för Lina gick på ledighet i två veckor sen ska vi snacka osv om hur vi gör blabla, och asså jag får seriöst damp asså jag sa till min soc att jag ger en bup en chance ochh liksom nu har jag liksom sett fram imot och träffa bup och allt för andra gången i mit liv fast här i sverige, men fucking nej ingen av dom har hört av sig varken soc eller bup eller ungdomsgruppen. Men jag ser det i alla fall på ett posetivt sätt ändå? har blivit av med fittorna fast nej det har jag ju inte egentligen. men JAJAJAJAJAJA.. Ska fixa mig lite till nu, hihi PUUUSS BABYS 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0