Everythings gonna be alright

Hej. Ligger i min säng, och deppar som vanligt. Har inte så mycket och blogga om just nu och är inte på så bra humör heller, har lust och skriva av mig men orkar inte vet inte vad jag ska skriva heller, allting bara snurrar i mitt huvud just nu. Vet inte vart jag hör hemma, vet inte vart jag har folk vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska göra av mig själv, känns som att jag kan slänga mig ner i en sjö och ingen skulle bry sig alla verkar ha det mycket bättre utan mig. Jag ställer bara till med besvär hela tiden. Förstår ingenting just nu, jag vill bara bort. Ett litet tag men ändå stanna i klinte, men som tur är finns det två underbara vuxna som alltid ställer upp. Så hoppas jag får bo när i någon månad. Hoppas hoppas hoppas så jag kan tänka, få regler som jag ska sköta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0