Myyyyssig dag iddaaag

Hej! Har haft en as mysig dag idag med Pontus Niklas och Nattis helt sjukt, först gick jag ju i skolan osv, sen så åkte jag in till stan med Niklas för vi skulle typ bajsa nej men jag Niklas och pappa skulle gå runt lite men sen så sa han att vi skulle kunde gå på stan lite själva och så sen skulle han komma kl 5 men han kom kl 6 man ba mmmmm sen träffade vi Nattis Asså innan pappa kom och hade kul gick runt på stan sen åt vi alla pappa bjöd sen skulle vi till rusta! Men jag Niklas och Nattis sket i det så vi stanna på stan sen träffade vi Pontus och så sen drog vi till hamnen och åt glass! Fett Mys <3 hihi aja men är trött godnatt!!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2164534/images/2012/pic_200099651.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0