Tordag, fredag, lördag och idag?

Hej, har inte bloggat på några dagar jag vet, har varit ute och hemma för det mästa såå aa? och min dator fuknar fortfarande inte, ska få ny när jag fyller år.. som är den 23 juli, men skit samma den fuknar i alla fall eller nej knapparna funkar inte. Aja, men i alla fall i torsdags efterskolan gick jag hem till Niklas Hagman, sen så var jag där till klockan fyra för Laila (Kuffledare), jag , Mathilde, Kirstie, Emely och Mathilda skulle gå in på konsum och köpa tacos till 35 pers, eftersom det var övernattning på kuff som ni kanske redan visste? men i alla fall. vi gjorde köttfärsen och avakadoblabla, kan inte stava till det sen drog vi hem ttyp vid sju, sen så kommer jag inte håg vad jag gjorde efter, sen fredagen sluat vi egentligen klockan tjugo över tre, fast fick sluta typ halv två eller jag gick hem tio över ett och gjorde mig i ordning sen frog jag och farmor till stan, jag köpte en jacka, och trumpor och knä strumpor grå men rosett skit söta, och en kofta och typ inge mer, sen tog jag bussen men, patrik lobb anton ponten och Hanna jacobsson, och julia jovanonågotmer, haha, och Pablo. sem satt vi i busskuren i klinte och typ pratade lite och pablo snodde mitt lipsyl fuckyou... sen drog jag niklas, och pablo till kuf klockan fem och va där lite jag var skit trött och sen så halv sov jag med en kille och myste lite tänker inte säga vem, hade skit kul, sen drog jag och Cecilia hem till mig lite senare och hämtade lite saker, mitt tecke kudde kläder och så och mjukis byxor till Pablo asså jag hade svarta och blå men ville vara taskig och ta med mina rosa! så dom gick han runt med sen gick han mina rosa strumpor också för hans stank fotsvätt haha! vi såg en film sen gick alla typ en repgrej två och två och jag gick med Jonna man skulle följa ett rep i hallen, sen skulle man komma ihåg saker man hittade sen när man gick in i omklädningsrummen då skulle man typ ta ner handen i maträskter det var typ kryp fyfan vad äckligt det var det stank typ curry blandat med rutten sperma! ursh, sen såg alla dead silence och jag gick panik för att jag var varm och så och under filmen hållde jag på med en person.... Vi gjorde lite saker som jag ångrar lite faktisk tänker FORTFARANDE inte säga vem..  Hade skit mysigt i alla fall, det var absolut inte något seriöst eller något låter slampigt men asså det var bara skönt att ha någon och mysa med det var övernattning? och ville liksom inte vara forever alone, men hahah hade skit kul eller egentligen hade man inte kul det var skit tråkigt ibland och kul ibland. sen somnade jag typ i mysan i 20 minuter och nicco och anton kom in och tafsade på min rumpa men orkade inte bry mig var såå jävla trött haha, men sen drog jag hem klockan sju och sov till klockan sex typ.. och gick ut till mathilde emely anton cirre andy och casper och blev typ sur på kirstie men inte nu längre love you baby. sen nu har jag bara varit hemme hos emely sov till tyå elva och sen såg vi film och pratade och sen det har jag suttit vid datan. tror inte ni kommer orka läsa allt detta har säkert skrivit fel också haha puss, bloggar snart igen :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0