svar!!!!!!!

*är du på g med någon i din klass? eller gillar någon? :) - nej :P

gillar du någon? - ja :$

är du tillsammans med någon? - nej... :(

hur gammal är du? - 13 ;)

hur många besökare har du? vet inte bloggar ju inte så mycket mer.. så det går väl lite upp och ner, men inte så många längre i alla fall, men bryr mig inte så mycket , det är skönt att skriva av sig på något och då passar ju blogg perfekt :)

går du i någon sport? Nej, eller ska börja dansa till jul men Mathilda :)

vilka bloggar läser du? ajja möjliga orkar inte skriva alla, kan ju lägga upp ett par stycken jag läser sen :)

Varför började du blogga? :) - kollade på jätte många andra bloggar, så tänkte att jag själv skulle börja :)

Vad tycker du om min blogg? - jaaaa det gör jag :)

Var ifrån kommer du eller vad är ditt ursprung?:) - min pappa är helsvensk och mamma är helfilipinsk så är väl en blandning av det :)

Hur gammal är du? - 13 :)

Har du piercingar någonstans, vart? snippan... Haha nej skoja har ingenstans har bara i öronen ett hål i varje bara :)

1. vem var du på g med senast? plz, säg! - Hugo Utterberg, sen har jag gjort saker med en annan men vi var inte på G eller något inget av det var seriöst..

2. säg ett fint tjejnamn - Britney tycker jag är fint :)

3. säg ett ffint kill namn - Hmm, typ naj vene alla kill namn är fina förutom bert osv såna dära :D (inget illa menat)

4. hur gammal skulle du vilja vara denna sekund!? 
16..

5. ja vet att är skolan är sämst.. men om du måste säga något, vad är det bästa med skolan? - va med kompisar! eller såhär raster annars finns det inget bra med skolan eller jo allt är väl bra eftersom man lär sig saker men det är så jääävl tråkigt..

6. varför blir du så lätt arg...? - asåå jag vet inte, blir bara det om jag redan är  irriterad och massa irriterar mer då får jag damp ...

"Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - har aldrig gjort det sååå
2. Brutit ett ben? ja
3. Gjort nåt du ångrar? jaaa
4. Hoppat Bungee Jump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? ja :( 
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? jaaa
10. Velat försvinna? mjo...

Två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller Ögon?  ögon
3. Katter eller hundar? hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? vet inte faktisk....
5. Tv eller internet?  internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? coca-cola
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? romantisk hemma kväll
8. Pengar eller lycka? pengar är lycka
9. Dag eller natt? natt
10. Msn eller mobil? mobil

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid förstaögonkastet? ja, det gör jag.... 
2. Har du någonsin blivit sårad?  ja,
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? ja. 
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst något inom de två senaste veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? nej
7. Är du kär? ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja :) 

Senaste
1. Telefonsamtalet du ringde?  Emil
2. telefonsamtalet du fick? Mathilde
3. Personen du var med? kerstin
4. Roligaste grejen som hänt? - hänt massa roliga saker!
5. Personen du sms:ade? Patricia
6. Du skrev till på msn: Rune

1.Vem umgicks du med för ett år sedan ? Haha vene
2.Saknar du den personen?Eller umgås du med henne/han fortfarande ? umgås med henne fortfarande
3.vem är din allra bästavän ? Mathilda, och Emely
4.Vem är din idol ? Justin Bieber
5.Har du haft många pojkvänner ? heh.. Ja
6.Vem har du varit tillsammans med längst ? Loi
7.Vad heter dig favorit affär ? Bikbok
8.Vad går du i för skola ? Klinteskolan 

vad är kärlek enligt dig? :) - obeskrivligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0