Roligaste dagen/natten på länge!

Hej! förlåt för jag inte har bloggat på skit länge, men asså min data är dampig och när jag är hemma hos mina kompisar och sitter vid daten oooorkar jag inte blogga, men ska försöka ändra på dig. men ska skriva vad jag gjorde i tisdags och onsdags (vi hade KUT då) tisdag efter skolan åkte jag, Emely och Mathilda in till stan, vi hade sjukt kul jag och Emely köpte mat för vi är så tjocka och smalisen Mathilda köpa kläder, nej skoja.. nej men sen tog vi bussen hem och träffade på pauline vid buss stationen sen satt hon brevid oss på vägen hem och vi pratade osvosvosv! Sen när vi kom fram, träffade vi några kompisar sen frog vi hem till mig och jag bråkade med Farmor som vanligt fast, så jag sov hos Emely sen när jag gick ut för min dörr fick jag sms av Niklas Hagman, " kom till busstationen om en kvart, jag pablo och tim kommer med bussen" och då gick jag till busstation och Emely hem och pratade med sin mamma. Haha! jag var med niklas och pablo förra lördagen HAHA! pablo var väl lite halv full då eller full faktisk så han frågade varje ena minut " vad hette du nu igen? " heeela tiden så när niklas kom ut för bussen sa niklas hela tiden " Ey, julia vem är jag nu? hallå hallå vad hette du nu igen" haha, sen va vi en stund och blablabla jag och pablo hållde typ på och inget mer om det hihi, sen lite senaaaaare på kvällen/natten när det var skit mörkt bestämde vi oss för att gå barkan ( det är en grej man går mitt ute i skogen" så sa jag " asså shit någon får hålla mig i handen " så sa niklas " aa visst" och tog min hand, sen ser man pablo komma och skrika " NEJ JAG SKA HÅLLA HENNE! " haha ! vi hade skit kul mer berättar jag inte om den kvällen hehe ;) puss så länge minafina ♥
- Btw dom som var med var, Emely, Tiiiim, jag, Pablo ,Niklas Andreas Casper och Mathilda. Mathilde Larsson var med i ett pytte tag men hon drog hem :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0