I close my eyes and imagine I’m home! I miss the days when life was simple ♥

Hej! är hemma hos Emely, tror redan att ni fattar jag inte är hemma eftersom jag bloggar men i alla fall! så har jag haft skit tråkigt heeela dagen, har sovit till tio typ sen när jag kom ner satt min kusin nino i soffan som satt och gnälde om att jag skulle spela super mario men honom men nej det är tråkigt och jag var på dårligt humör sååååå.. Hehe, sen träffade jag Mathilde Emely och Mathilda och det var också tråkigt hela denna dagen har varit tråkigt kan jag lika gärna säga.. Aja men bloggar lite mer sen och denna gången lovar jag! puss...
- asså det får bli lite bloggning nu utan bilder, har inga bilder på Emelys föräldrars data hihi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0