ojj!

Hej. Jag börja tänka på en sak? jag har ju glömt att göra den där listan men herre gud jag får börja på den i morgon igen eller ikväll vet iallafall det typ är dag 3 typ vad jag har ätit haha det har typ gått en vecka eller två och jag är på dag tre? aja men i allafall var jag på majbrasan igår asså det var skit tråkigt jag hade liksom trott man kunde köpa typ brändamandlar som förra året men nej det var inte ens en song , jeg hade ju inte sjungit ändå. Men asså det hade ju varit mysigare. Men jag hade i alla fall kul med Mathilda Emely och Lukas vi var ute en liten stund sen drog vi alle hem till Emely men då var jesper med oss. Sen var vi ute och åkte inlines, fett kul ! men jag orkar inte bloggar mer just nu jag bloggar mer sen! puuuusss
Kommentarer
Postat av: sara

Tack va snäll du är!

Jodå allt är bra, själv också ?

2011-05-01 @ 14:26:47
URL: http://shansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0