Locked in love'

hej! Fyfan vad tråkig skolan var idag vi såg en film på Danska jag fatta ju men den var fett dryg. Den hette typ något med låt dansa isbjörn men det hanlade inte alls om några isbjörnar ? Efter skolan drog jag hem till Emely och Sara och va med dom sen kom William en liten stund bara. Sen kuff fast det var skit tråkigt sen drog vi till hamnen med Cecilia , Mathilda , Emely , Adam och William. Vi skulle bada fast vi pallade inte elr jag vet inte om Adam och William bada men jag tror adam bada. Sen drog vi till kuff och typ spela playstation, haha sen när jag kom hem bråka jag med farmor hehe. Bloggar KANSKE sen men är inte helt säker puss♥

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; okej de är bra. fin bild!

2011-05-14 @ 12:06:26
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0