kääääääääääääärr. ♥♥

hej! skolan har varit skit kul idag. Hade i alla fall skit kul på syslöjden. Haha idag hade vi orgentering eller hur man nu stavar det när man ska springa osv. På gyman asså men jag gick runt och blocka blommor sen börja det regna buhu.. men sen blev det varmt igen, och jag och alida bestämde att jag skulle gå in på kontakter på min telefon sen skulle jag liksom hålla ner knappen och dom skulle säga stopp och den stanna såklart på ''Hugo Utterberg'' så jag skulle ge han blommor fyfan vad pinsamt. menmen det gick bra men fick aldrig mitt godis men jag får det i morgon haha, men just nu sitter jag hos Emely. Och hennes kusiner är här och jag ska dra heeeem, bloggar sen puuuuuuuuuuusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0