/:

hej! Skolan har varit dryg, börja bråka med en säger inte vem. Och vi är typ fortfarande osams men asså? det funkar typ inte mellan oss asså misstolk men asså jag menar som komisar vi är osams minst 5 gånger i veckan och pallar inte med, men hoppas det blir bättre.. Idag när min lärare typ skulle skriva något på tavlan så skulle hon ta upp handen för att mena typ att vi skulle räcka upp handen om vi ville säga något det var typ någon som prata, sen när hon tog upp handen, då tog hon upp fuck-fingren som man liksom pekar med fyfan vad kul, så hon stog liksom ochh pekte till hela klassen utan hon märkte det haahaha, det låter inte så roligt när man berättar jag är sämst på att berätta så jag fattar att ni inte fattar helt, men i alla fall efter skolan cykla jag och Mathilda hem till mig! vi skulle skaffa prao-jobb, och dte var liksom JAG som skulle prata i telefonen och i början innan jag skulle ringa, då skrev vi på en lapp -  " Hej, jag heter julia! jag undrar om jag och min kompis skulle kunna få praoa hos er den 24 och 25 maj? " och först ringde jag till H&M jag ba : Hej det är jag heter julia (sen garva jag) jag och kompis eller jag menar jag och min kompis skulle vilja praoa här den 25 til 24 maj? " och jag garva liksom hela tiden kunde fan inte prata ! Fett pinsamt sen så skulle vi ringa till Vila och dom ba " ja fast vi tar igentligen bara en person får det är så liten" sen när dom hade lagt på sa jag typ till Mathilda "vafan? vi fyller ju liksom inte som värsta elefanter" eller va fan jag sa Mathilda börja typ asssssssss garva! ingen tog oss eller MIG seriöst, men i alla fall fick vi prao jobb på 'bamdambamdambamdam' BIKBOK! haha det ska bli fett kul eller okej dom sa inte ja men dom sa att vi skulle komma in så snabbt som möjligt och prata om det och kolla kalender om det liksom går men jag tror i alla fall det Hihihi längtar redan! men ska sätta på en film nu? - har ni nårga filmtips????????  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0