TORSDAG.

HEJ!
torsdag suger verkligen, hatar det ! men aja det var kul iallafall skratta typ hela tiden för att någon som heter ola kom och sa " julia du är söt! " - "hanna jag är lite små kär i dig" - " Mathilda du är vacker !" - "Emely jag är lite små kär i dig med , det kanske händer något mellan oss snart !" asså guud han är lite så där skabbig tycker jag, sen sa han om ni skaffar mig en tjej så får ni hundra kroner var ? whuuuut? kan han inte skaffa en engen tjej asså , herre guud  men aja hade i allafall skit kul, börja gråta i skolan , för carina ville prata med mig för jag var "okonsentrerad" på spanskan , och på alla andra lektioner , så börjar hon prata hur det är och inte bo hos min mamma och pappa hur smart är det liksom, saknar ju dom som fan och bara jag tänker på dom börjar jag gråta, men annars har det gått braaaaaa i skolan :P , menmen nu drar jag hem till emely! bloggar mer sen.

puuuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0