:(

hej . ligger i sängen och ser film, har jätte ont i magen och i ögat :( vill bara spy fast ändå inte ! Hoppas jag blir frisk till i morgon i alla fall. Har varit på kuff, Jag Pauline och Hanna satt och prata med Jonna den finaste, man kunde få en godis påse om man skrev en grej på datan, typ svara på tråkor om kuff om man tycker kuff är bra eller inte. Hade skit kul fast spilde fanta exotic över hela mig så blev helt kladdig duchade bena när jag kom hem. Nu ska jag bara se klar filmen sen sova eller somna när filmen är på vi får väl se vad som händer d: ! men först ta fram kläder till i morgon !

VILLLLLL att det ska bli S O M M A R nu!   puuuuss :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0