''ABOUT ME''

hej finisar! 'about me' 
jag
heter julia anne pagador gustavsson , jag är tolv år och bor hos min farmor, pappa bor i thailand och mamma bor i danmark. Pappa heter -Per Anders Gustavsson . Mamma heter - Deborah Anne Pagador Gudjonsson , min store bror heter - Ronald Pagador Gudjonsson. Min lillasyster heter - Nathalie mary-ann pagador gudjonsson. Min lillebror heter -Ozzy gustavsson.

0-5 år.
jag blev född i thailand, sen flytta jag till sverige efter några månader, jag fick asma-exem när jag var 7 månader gammal och växte upp med det. jag bodde i stan i en legenhet med mamma , pappa och bror. Tills min mamma reste till Danmark och hitta en annan man som heter -christian anders högdal (tror jag)

5-10 år 
när jag var och hälsa på mamma , frågade hon om jag ville stanna kvar i danmark och bo vid henne , då sa jag att jag ville prova så, farmor skickade alla mina grejer. Så bodde jag där gick i skolan och så var inte den bästa för kunde inte så mycket danska men lärde mig mer och mer för tiden.



10-12 år.
när jag var 10 börja jag umgos med dårliga människor som både röker och drikker. Så jag börja göra samma sak alting nästan hela livet blev förstört ! jag fick en kille som heter -loi duc nguyen, han älskade jag, han var/är det bästa som har hänt ! älskar honom så jävla mycket /-;       - men i alla fall så gick jag rundt med dom som var 13, 14 , 15 och 16, dom var inge bra för mig så jag blev helt störd. Jag blev fjortis, gick med hur mycket smink som helst men nu har jag blevit bättre! röker inte längre eller drikker har nästan nyss slutat! så min mamma ville inte ha mig längre så flyttade tillbaka, min mamma bryr sig inte om mig. Hon ringer aldrig menmen klarar mig okej utan henne också! 




olika bilder från när jag var 10-12 år. Man ser att jag inte är den jag var när jag var 9 8 7 år.
Nu blir det fest! puuuuuusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0