Svaren del 2.

* Hade ni kul på klassresan? ;)
- jo, fifAn vad kul vi hade :)

* Vad lyssnar du på för musik?
- jag vet inte, lite blandat :)

*Bästa artist/Band?
-  jag vet inte. Tycker typ alla artiser och band är bra :)

* Hur många killar har du haft under hele dit liv? ;)
- Ehhh.. har inte räknat men ett par stycken i allafall ;)

* Vart köper du alla dina kläder?
- Bikbok, H&M, Vila och massa andra ställen :)

* Kan du visa hur du sminkar dig?
- jo det kan jag väl  :)

* Vem är du kär i eller tillsammans med?
- jag är inte tillsammans med någon, men jag gillar en med tänker inte säga det här skriv till mig privat isf ;)

* kan du göra en smink video för du är söt!:)<3
- Naw ! (': , jo det kan jag :)

* vilken smilies anväder du oftast?
- :)

* Hur dags går du och lägger dig?
- går typ och lägger med halv elva somnar typ tolv ;)

* Hade du retat din kompis om den inte kunde sova över? våger inte eller så.?
- Eh, fattar inte? om den inte vågar sova hos andra än hemma hos sig själv? om det är det du menar så, nej det hade jag absolut inte gjort!

* Vilket är det sötaste paret just nu, bland kändisar o ovanliga, HELT random!!
- haha, ja vet inte. :)

- Tack för alla frågor!! pussssss -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0