Svaren del 1.

* Varför börja du blogga? :)
- för att jag ville.. nej bara skoja jag tycke det såg ganska roligt ut eller hur man ska säga det när Mathilda gjorde det då tänkte jag att jag kunde prova blogga i en månad :)

*vart är du ifrån?
-  Jag föddes i thailand, men mamma är filipinsk och pappa är svensk så jag är halv filipin och halv svensk.

*vad gillar du och göra?
- va med kompisar osv.

*vad pratar du för språk?
- svenska, Danska , engelska , lite thailändska, bara lite färöiska.

*har du haft en kille någongång?
- ja det är klart jag har :)

*har du piercat dig någonstans?
- ja i öronen bara :)

* använder du smik? isf var för smink?!
- ja det gör jag, typ bara mascara och rouge eller hur man stavar till det :)

*älskar ditt smink!kan du berätta hur du gör?
- tack! (': kan kanske göra ett videoinlägg :)

*vem är din bäääästavän?
- Mathilda :)

*vart passar du in-rock-pop-r'n'b-bohem-electric-vanlig-kille-tjejtjei??säg vart du passar in;D
- eehh, fattade inte direkt :)

* vem smsade du senast ?
- Hugo Utterberg....

*vad gillar du på andra personer? smink eller utan!
- det bros på om det är en dödkatt bakom sminket ;)

*vart bor du? 
- på gotland i klinte, mer säger jag inte.

*hur lång är du?
- 1,58/59

*tycker du om lady gaga?
- jo det gör jag väl :) 

* Gillar du H&M?
- yeeess :)

* vad står det i ditt sista sms?
- " kom till kuff och spela såpafotboll"

* Vem är din idol?
- jag vet inte faktisk :)

* vad har du för bh storlek?
- 70 C

* vart kommer du ifrån?
- det står där uppe :)

* varför skriver du aldrig om din mamma eller pappa på bloggen?
- jag vill inte prata om det....

*hur gammal är du ?
12 blir snart 13 :)

*är du ihop med någon?
- nej :)

:svarar på andra frågor sen ikväll mina kompisar blir sura hehe puss:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0