Badat på hamnen.

Hej! vaknade kl elva idag ringde till Emely och frågade om hon ville med till hamnen och hon sa ja hon skulle bara äta sen så drog vi till hamnen och bada fyfan vad skönt det var idag sen gick jag hem och åt, sen skrev Nellie att jag skulle komma, så jag drog till hamnen igen och badade men Nellie , Mikaela och Marko det hände en skit pinsam sak elr inte pinsamt för oss men för nellie, fyfan vad jag skratta men jaja, ska kolla lite bloggar och sen ska jag nog gå ner och prata med farmor! pusshej.

- Sorry för jag inte bloggar så mycket men som sagt funkar min data inte och det är inte så ofta jag får låna farfars, men ska försöka blogga så mycket jag bara kan!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren utsedd i sminkkit-tävlingen! In och kolla om det blev du som blev den lyckliga vinnaren. :)



Kom gärna med förslag vad du vill vinna i min nästa tävling som dyker upp imorgon!

Kram!

2011-06-12 @ 20:00:03
URL: http://cviklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0