Härnösand!

Hej! tror inte att ni visste detta men jag ska till boden det tar 16 timmar och köra dit så vi sover på hotel i natt sen åker vi vidare i morgon! Igår var jag med Emely och Ellinor en stund drog hem typ halv elva oc packa lite, satt på en film " the blind side" skit bra film! sen ringde jag runt lite och prata med folk sen kom farmor upp typ halv ett på natten och sa att jag skulle göra mig i ordning. Sen åkte vi till båten osvosv sov hela tiden såååååå. Sen på väg hit låg jag i bilen och lyssnade på musik och sov och pratade med Gabriel typ i tio minuter men hörde inte ett skit så det var lungt! jaaa.. och nu sitter jag här på ett hotell utråkad, ska nog ladda ner en film hehe puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0