You wanna know someone beautiful? Read the first word again.

Hej sitter och ser breaking dawn psrt 1, har laddat ner den på datorn så ser den typ hela tiden haha. Asså jag kan inte vänta längre vill se part 2 nununununu! varför måste den först komma ut om ett år, det är ju fett löjligt asså filmen är ju redan gjort så fattar inte riktig men skit samma. Jag och mamma har satt upp julgranen nu den är fett fin! och sen är jag typ skit sur.. Asså jag gick in på itunes och skulla ladda ner en ny verison av iphone 4s/5 något sånt sen råkar jag trycka på återställ så jag har återställt hela telefonen asså den är inte ens aktiverad!? och man behöver sim kort till det men asså jag kunde ju använda den förrut utan simkort och kunde använda internett och så. asså WI-FI eller vad det heter. just nu, SUGER IPHONE...
image description
Kommentarer
Postat av: Kenny Malmberg

K

2011-12-07 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0