Finns inget jag älskar mer än dig Tinna!

Hej, kom nyss hem från min bror eller inte nyss men kanske för en timme sen, har inte bloggat mycket alls.. Har inte orkat och har varit arg och skit ledsen men nu i alla fall just nu är jag skit glad igen! i Fredags sov jag med liv hemma hos mig vi gick och la oss kl 5 på natten vaknade kl halv elva för vi skulle göra oss i ordning till fest. det var bara vuxna förutom jag, liv, thana, Loi, Pele, och Min bror såå aa, det var bara en liten filipinfest. Sen uppträde killarna sen drog dom, hem till Ronron min bror sen nårga timmar senare blev det skit tråkigt! så vi drog hem till dom och när vi var där var Loi Jimmy och Ronron där och såg film och min bror var skit sur så vi fick bara vara i köket på där satt vi i 1 och en halv timme ungefär och hade skit tråkigt, elr faktisk inte vi pratade om allt möjligt, kälek, kompisar, allt sånt. Sen så drog Loi och Jimmy och hämtade nudlar så jag och liv njöt tiden i vardags rummet nu när vi fick haha sen fick vi va där inne hela tiden sen gjorde vi massa bus när ronron sov, och pratade med Loi faktisk skönt att få svar av honom för första gången på ett år.. Men aja, Sen skrev jag massa med Tinna när jag kom hem saknar henne skit mycket vi ska typ va och sova över hela den här veckan från på onsdag, längtar älskar henne såå sjuuukt mycket, men aa hejdå :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0