Tack Andrea!

Hej! som ni ser har Andrea fixat min blogg! tycker den ser mycket bättre ut, och får mer lust
och blogga nu! och min header mums! Justin Bieber. Tack finaste Andrea, Jag har varit ute
med Emely ett tag vi cyklade runt på klinte lite, åt glass och köpte godis vi ska sova över!
Sen ,snart, eller ikväll ska vi åka inlines med Mathilda och Rosita! sen ska jag hem och
packa lite saker tandborste och så, jag bloggar sen kommer blogga ganska mycket ikväll
och i natt för nu har jag Emelys data och inte min, hennes
funkar ju perfekt och min är ju helt fucktup' menmen! 

- Asså istället för den bajs-listan med hundra dagar jag gjorde så tänkte jag att jag 
kunde göra en annan sak i femtio dagar istället, varje dag ska jag skriva lite av Justin
Biebers låtar t.ex som " I was born to be somebody ain't nothing that ever gonna stop me"
Fast längre hoppas ni fattar! ni kommer fatta när jag har börjat börjar redan idag! pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0