Allways follow your dream, no matter what ♥ Because thats what i do!

Asså jag har mobilbloggat men tydligen så kom det aldrig fram, men jag har inte bloggat för att farfar har varit iväg och han tog internettet med sig, men nu när han har kommit tillbaka jag ska blogga så mycket jag kan och orkar -Hehe. Första skoldagen idag ju, skit tråkigt! och sen fick vi reda på att på Torsdag ska vi gå till gustavs, klintehamn till gustavs inte så långt, men typ tio minuter efter vi har börjat och gå kommer jag redan börja
knälla, jag har världens dårligaste kondition i hela världen! Menmen tur att man har mobil och headset,
kommer absolut inte gå och lyssna på alla prata om massa bajs... vi ska övernatta där också sen går vi HELA vägen tillbaka! kommer dö :(
Jag får mobilblogga lite osvosv.. Kanske får det lite roligare då, hihi men ska typ se klart hell's kitchen sen
ska jag gå och lägga mig. Bloggar imorgon innan jag drar till skolan tror jag, Pussss på er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0