Nathalie

Hej! dagen började med at typ jag vakna halv elva typ jag sov ju hos emely, vi gick och la oss tre typ. Sen kom jag hem städade rummer lite eller mycket, sen ville jag till stan men det fick jag ju såklart inte just idag, men i allafall så ar jag hemma såg på tv'e och lite så. Sen rignde emely frågade om jag kunde va med henne och william osv, jag ville vara ute för det är så jävla fint väder, så skrev till mathilda på fb frågade om hon ville med ut, och hon sa ja.Vi körde inlines, och kom nyss hem typ ochh vi gick ut åtta så har jävligt ont i fötterna. Annars sitter jag bara och kollar på bilder på fb på min lillasyster saknar henne as mycket hon är så söt !


- love you nathalie <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0