fyfan, va kallt ?!??!

hej, sorry för jag inte blogga igår men jag och Mathilda hade kul utan data haha. Aja vi bade på hamnen typ kl nio på kvällen och fyfan vad kallt, jag doppade mig 2 gånger dom andra bara två, sen när vi skulle klä på oss frös vi som fan eller i alla fall jag! Och sen skulle jag ta fram min strumpor jag letade over hela väskan sen skrek jag " FAN JAG HAR INGA STRUMPOR! " och mina fötter var ju fan is kalla, när jag gick kändes det typ som att marken var mjuk så jag gick rundt i en timme men converse sko utaaaan strumpor. Haha fy fan va kallt och så, sen skulle vi till skolan, sen satt vi där och prata , juste Niklas va med oss hela kvällen och emely, sen skulle niklas hämta martin och vi vänta typ i 100 år, sen kom dom sen drog dom hem, finns inget mer att säga! puss

Kommentarer
Postat av: emma §

fin blogg! =)

2011-04-26 @ 00:43:00
URL: http://skitgulligt.blogg.se/
Postat av: Isabelle

fin header:)

2011-04-26 @ 02:21:27
URL: http://isabellepalmgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0