dag 3 - mina föräldrar


jaa. Kan börja med att säga att min mamma heter Deborah Anne Pagador Gudjonsson, och pappa heter Per Anders Gustavsson. Pappa bor i thailand med sin familj där nere och mamma i danmark, dom är underbara och perfekta, det finns inget jag älskar mer än dom alla föräldrar kan vara hur jobbiga som helst, men det är väl nästan alla föräldrar ibland, dom gör ju bara det för dom bryr sig om os T.ex om man inte får vara ute inte få gå ut när det är mörkt några får till och med inte ens cykla utan hjälm men det är för som bryr dig om os. Eller mina föräldrar bryr sig i allafall om mig (i bland) när jag var liten bodde jag hos min pappa/farmor i några år och inte fick träffa mamma på ett tag. Fast då fattade jag ju inte det, men sen är allt blevet bättre, man kan ju inte få allt man pekar på man får det man har förtjänt och dom har upfostrat mig klock och det är jag tacksam för. Man ska vara snälla och älska sina föräldrar för en dag är dom borta och sen finns det inget annat och göra, va inte kaxiga ge kärlek till dom, då får ni samma tbx! jag var kaxig och nu har jag lärt mig att det är riktigt jävla dumt.


min pappa. >han med ljusblå:a jeans utan utan vest<




minmamma. Det var då  mina föräldrar!    puss och kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0