Dag 1 - om mig.

tänkte börja på listan nu.                               Dag 1 - om mig.
jag heter Julia Anne Pagador Gustavsson, bor i Klintehamn. Blev född i Thailand och bodde där i några månader efter det flyttade jag till fillipinerna, några veckor senare blev jag sjuk jag åt ingenting, jag såg semsk ut. Min pappa blev rädd och sa till mamma att jag måste till sverige nu innan jag blir sämmre (jag drack ingenting heller) sen när jag bodde i sverige blev väl allt bra igen, vi bodde i stan i en liten lägenhet, Jag mamma pappa och min bror RonRon. Vi  trivdes, vi bodda nära mitt dagis mamma fick jobb och pappa hade redan jobb. Min pappa var nästan aldrig hemma så var hos mamma hela tiden men hon fick jobb så pappa sa jag fick bo hos min farmor i klintehamn jag visste ju ingenting , efter ett tag växte jag upp med farmor hon var jätte snäll sen börja jag dagis min första komis i klinte var Emely vi blev bästavänner som vi väl fortfarande är, sen börja vi skolan och lite så allt gick väl bra, sen börja vi i skolan och dte var väl som vanligt. I slutet i två:an tyckte mamma jag skulle flytta. Så jag flyttade till danmark börja i skola fatta ingenting men försökte fatta och konsentrera mig, sen efter några veckor pratade jag flytande danska jag gick på en skola som hette högvang skolen vi bodde i stan så jag tog bussen varjedag till skolan. Min mamma tyckte inte om våran lägenhet så vi flyttade til Torsted och bodde där börja i skola där som hette torstedskolen så klart och det gick bra osvosvosv... Vi flyttade till stan igen börja på skolan Midtby jag trivdes skit mycket på den skolan, det var nog den bästaskolan jag har gått på, fick träffa många nya kompisar, dårliga och bra. Några ändrade mig till en annan person vissa gjorde inte,fick en perfekt lillasyster som jag älskar som bara den och fick en perfekt kille som hette Loi Duc Nguyen bästa killen man kan få. Fast det förstörde jag ju så klart hela vårat förhållande och så men det blev bra igen sen men nu pratar vi inte vi är typ osams det kommer aldrig bli det samma som det va då. Men i allafall börja jag hålla på kaxa mot min mamma, så mamma ville inte ha mig längre. Så jag fick flytta tillbaka till sverige och nu har allt blevit bättre, har blevet till den personen som jag var tills några i danmark förstörde allt, men kan ju liksom inte gå runt och skylla på dom. Det är svårt att inte bo hos sin mamma eller pappa. Det jag ångrar mest av allt är att jag behanlade min mamma skit. Och jag kommer aldrig förlåta mig själv för de, man har bara en mamma och sköt om henne nu när ni kan för en dag är hon borta! och man kan inte göra annat än att ångra... 



- nu ska jag sitta och klo facebook lite och chatta med kompisar kanske hinner blogga lite innan också puss hej <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0