baby utan dig ingen jag

Mathilda Sjöndin ♥
jag älskar dig så jävla mycket vet fan inte vad jag skulle göra utan dig, vi har hatat och älskat varandra men kommer alltid finnas vid din sida! du är en så fin och snäll tjej du förtjänar det bästa! det går inte och förklara hur mycket du betyder för mig, om du inte hade funnits hade jag inte varit den som jag är i dag , du har hjälpt mig när jag har haft det jätte svårt, du har alltid sagt att jag kan komma och prata med dig, du gör så mycket bara för att göra mig glad och du vet att du alltid kan komma till mig, om du blir ledsen någon dag vil jag göra allt för att se det fina leendet på läppen igen, du är bäst mathilda hoppas det är du och jag livet ut för jag älskar dig för mycket! Du är min ängel du förtjäner det bästaste av de bästaste! du och jag tills du säger stopp. Vi har så jävla många minnen tillsammans både dårliga och bra, det är minnen som jag aldrig glömmer! jag älskar dig älskling.


- i love you baby ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0